Jag tror jag kan höra sängen ropa

Visste du att: Jag kan inte sova utan musik! Det kan hända någon gång när jag är riktigt trött att jag somnar utan musik (eller ifall jag har ont i öronen), men annars så lyssnar jag alltid på musik. Jag vet inte varför, men det känns nästan omöjligt att somna utan. En sorts trygghet kanske?

Bloggtips: Jag avundas denna tjejs förmåga att skriva till tusen! Hon har verkligen en stor potential till att lyckas bli en författare i framtiden.
Haha, jag kommer inte på något mer att skriva, jag är alldeles för trött. Sorry **** för en sådan liten beskrivining av din blogg.
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Naww tack ^^ hoppas jag uppfyller kraven bara =P

2009-12-22 @ 08:19:34
URL: http://ekenstierna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0