Impulsköp - Bra eller dåligt?

Ja jag har ju glömt att nämna att jag gjorde ett impulsköp (som inte kommer betalas förens januari då men) idag. Ett väldigt dyrt sådant. Nämligen ett gymkort som gäller ett år (fanns ingen kortare tid).

Just nu känns det ju ganska bra, jag menar då kan man ju faktiskt hålla sitt nyårslöfte man gör varje år. "Detta år ska jag bli nyttigare och träna mera". Känner ni igen det?

Men frågan är, var det smart att köpa det? Ja, nej?
Kommer ju bli ganska tråkigt då Clara antagligen inte kan gymma med mig då de har 18 års gräns, men jag behöver ju verkligen gå ner i vikt! Så ja, jag vet inte.

Hjälp mig få bort min "Shit! Jag gjorde ett impulsköp som binder mig i ett helt år och kommer kosta 351 kronor månaden! Vad har jag gjort?!"-ångest!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gymkort är väl alltid bra. Om man kommer iväg för att träna då.

Själv köpte jag ett 10-gångers klippkort en gång då jag inte visste hur mycket jag skulle träna. Under det året som det gällde fick jag 1 kryss.

2009-12-22 @ 18:47:05
URL: http://anopendiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0