I skolan får vi ingen lunch

Tydligen.
Ja igår så har vi ingen tid för det, eller så är det varje onsdag. Det har blivit något fel på schemat så vi har 20 minuters lunch (vilket man inte får ha, man måste minst ha 30 min). Och under vilka 20 minuter har vi?
Precis under de 20 minuter då ALLA ska äta. Alltså så kommer man inte in i matsalen utan att behöva stå ca 10 minuter i kön, sen ska man stressa med maten och ja, ni kan nog räkna ut den matten.
Och idag, vad händer då? Jo jag ska till pedagogen precis under min matrast. 
- Tack tack!
Jag har en känsla av jag råkar komma en aning sen till det.

Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

sv: haha, vet du inte vilka bloggar du ska skriva om så kan du ju alltid ta våran ;) haha, nej, jag skoja bara. Eller ja. Du får ju skriva om du vill ^^



Vad är det nedräkning till? :D

/Em.

2009-12-10 @ 16:32:55
URL: http://rewindandplay.blogg.se/
Postat av: Rewind&Play

aaw, va kul! Väntar med iver!

Är det något speciellt på nyår eller bara räkna ner för "räkna-ner"'s skull? :D



/em.

2009-12-10 @ 22:57:59
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0