"Ett frosseri för alla Tim Burton fans"

Ja det står faktist så på baksidan av denna film jag ska se nu.

Vilket är Sweeney Todd för er som inte fattade det trotts bilden ovan.

 

Gud vad jag älskar den filmen! Jag kan se den om och om och om igen utan att tröttna det minsta. Den är så mörk, dyster och vacker på samma gång. En riktig Tim Burton film helt enkelt.


Tim Burton och hans fästmö Helena Bonham Carter som kan ses
i en hel del Tim Burton filmer.
Kanske inte så konstigt när de är tillsammans?


Om det finns någon Tim Burton-film-älskare där ute som totalt missat denna film har jag bara en sak att säga till er.
GÅ OCH SE DEN NUU!

Den är bara så bra!

Bästa julklappen, helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0