Bara 70 sidor kvar

*suck*
Jag är så trött at jag snart kan somna ståendes men jag har en engleska bok att läsa ut tills i morgon, och det är ju bara 70 sidor kvar.

För er som inte vet vilken det är så är det Dead Until Dark (="True Blood"-boken) av Charlaine Harris. Måste faktiskt säga, trotts att jag klagade endel på den i början, så är den vädligt bra. Jag hade nog antaligen inte tyckt om den ifall jag inte sätt True Blood. Så alla ni som sätt True Blood rekomenderar jag verkligen boken! Författaren har ett väldigt eget och personligt sätt att skriva med, det går inte ens att förklara till 100%, men hon har ett vädligt "vardagligt" språk som gör det lättare och roligare att läsa. Tack för det! Annar hade jag inte orkat läsa den.



Så Clara, du som sa att du skulle läsa den efter mig, hoppas du gör det nu. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0