"Bara" 21 dagar kvar till 2010

Visste du att: Detta är nog en fakta de flesta redan vet om, men vi kör på den ändå. Jag är fruktansvärt höjdrädd och nålrädd. Men nålrädslan är nog värst. Jag håller ju nästan på att svimma bara jag ser en nål! Usch!
Fast jag vill ha både piercing och tatuering, det är ju helt klart ett problem.

Bloggtips:
Denna bloggen drivs av en tjej som är "en aning schizofren och det mesta ska läsas med en nypa salt" som hon själv beskriver det.

Klicka -HÄR- för att komma till bloggen!

Haha, måste bara lägga upp bilden jag la upp imorse.
Detta kommer nog bli min nya favoritbild.

Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Jag är också höjdrädd!! Jag får ilande i händerna och handsvett när jag står nära kanten av någon hög byggnad!

Sv: Tack, vad kul! Ja Australien är ett underbart land att bo i. Det är ett "artigare" samhälle än Sverige, och folk är mer utåtriktade. Annars har vi ganska lika humor och så,svenskar och Australiensare kommer väldigt bra överens. Det finns en del skillnader i sjukvård, skola och så, men inte gigantiska skillnader. :)

2009-12-09 @ 21:46:12
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: Rewind&Play

Roligt att du har nedräkning med "fakta" och "bloggtips" :D Riktigt kul o intressant.



Javisst, är Johnny med är filmen (nästan) alltid superbra. Och Burton... yay! Och tillsammans - HURRAY! Antar att du ska se Alice in Wonderland? ;D



/Em.

2009-12-09 @ 22:38:29
URL: http://rewindandplay.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Men nålar är ju av ondo!!



jag grinade så mycket sist jag skulle få en spruta att jag fick skäll av sjuksköterskan.

2009-12-09 @ 23:14:21
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0