7 dagar till jul och 14 dagar till nyår!

Visste du att: Jag är laktosintolerant. Haha, men hörni jag orkar faktiskt inte tänka idag så jag körde på det. ;) Hehe, men allvarligt det är min förbannelse det! Jag totalt ä l s k a r (!) mjöklchoklad, tror ni jag kan äta det nu eller? Självklart kan jag det, men det gör välidgt ont i magen. Vem har sagt att världen är rättvis?

Bloggtips:
Den här tjejen tryckte inte alls på idag att jag skulle ha hennes blogg som bloggtips idag. Nej nej, inte alls. (Haha, jag hade faktiskt tänkt att ha med dig innan du ens sa något) Denna tjej driver en fotoblogg och hon tycks veta vad hon håller på med. Hon är glad, sprallig och en possitiv tjej. Det finns inte så mycket mer att säga än att ni ska klicka er in på hennes blogg nu, bums med det samma!

Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Sannes

Haaaaaaa vad söt du är tack! :D fick massa besökare igår undrade varför så det var du som hjälpte mig lite tackkkk!! :D:D:D:*

2009-12-17 @ 16:39:00
URL: http://sannehansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0