3 år och högklackar

Jag vet inte hur många som hört om lilla Suri, 3, som är dotter till skådespelarna Tom Cruise och Katie Holmes att hon går i högklackat. Det har varit endel prat om detta och jag har bara en fråga; Vad tänker man med när man låter sin 3 åriga dotter gå omkring i högklackat?! På lite lek och skoj, visst det är okej. Hur många ungar klär inte ut sig och härmar sin mamma i sina högklackar, men att ha dem till vardags? Nej där går gränsen tycker jag.
Sen kanske det inte är världens högsta klackar som tidningarna gärna vill få fram, men ändå tycker jag det är fel. Barn ska vara barn. Hon hinner gå i högklackat när hon blir äldre, det kan jag lova.
Men vad tycker ni? Vad är okej och inte okej?


Bild tagen HÄR

Kommentarer
Postat av: petronella

Men gud va hemskt! Barn som är fem år ska springa runt och leka, inte strosa runt i höga klackar, detta tar dock sex and the city till en helt ny nivå..!

2009-12-01 @ 11:49:12
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Hanne

Tycker det är hemskt och blir hemskt sur på Katie och Tom som låter henne göra det. Få henne att sluta. NU

2009-12-01 @ 15:03:44
Postat av: Lina -Zooda-

Som sagt, att göra det på "fritiden" hemma när man leker och klär ut sig, visst. Det finns ju endel små skor att köpa när man ska klä ut små barn och de tycker ju det är kul, men inte gå så till vardags heller?



Jag menar till och med läkarna säger ifrån för att det inte är bra för hennes fötter i så tidig ålder.

2009-12-01 @ 18:47:00
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0