Måste man ha en stil? Måste man se ut som alla andra?

Varför måste man vara som alla andra för?
Jag blir så trött på alla människor som strävar efter att se ut som alla i mängden.
Asså man är annorlunda, man är inte som alla andra, varför försöka efterlikna alla andra då?
Man måste väll få se ut som man vill, eller har jag fel?

Två saker jag stör mig på att höra:

"Men guuud var vit du är!" - Visst, de första 325597500 gångerna brydde jag mig inte, men nu börjar det bli störande. JAG VILL VARA VIT! Jag vill vara lika vit som snö, jag tycker det är snyggt. Punkt slut. Jag vill inte ligga på gräsmattan halvnaken och svettas och sedan få cancer. Sen om ni vill det så är det lungt, och jag säger inte att vara brun är fult, absolut inte! Det kan vara jättefint, men jag vill inte se ut så. Jag vill vara sjukligt vit helt enkelt. :) Man kan aldrig vara tillräckligt vit helt enkelt, enligt mig. Haha

"Men vad är din stil egentligen? Ena stunden ser du helt emo ut och nästa så är du värsta bimbo." - Okej, nu ska jag reda ut denna sak en gång för alla eftersom folk verkar ha problem med detta hela tiden med mig. Min stil = ingen stil alls. Jag följer min egna stil. Så enkelt är det. Och lika så musiken. Jag är så trött på folk som ska påpeka att man kan faktikst inte lyssna på sån musik om man är en viss stil. Men jag är ju inte en viss stil. Skulle jag nu vilja lyssna på Britney Spears (eller hur nu den människan stavas), Lady Gaga eller hmm .. okej kommer inte på någon mera pop ikon just nu, men i alla fall. Har jag lust att lyssna på nån av dessa personer så är det min ensak, och skulle jag nästa dag vilja lyssna på Korn, Slipknot och Bullet for my Valentine så är det fortfarande min ensak.

Så snälla, snälla. Sluta klaga på mig och alla andra för hur dom ser ut, har ni någonsin tänkt på att vi kanske inte vill se ut som er? Att vi inte vill se ut som exakt varenda jäkla människa i denna värld.

Ibland måste man få skriva av sig när allt trycker på.

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Varför ska du börja ettan igen? :/

2009-08-13 @ 21:10:10
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Jenna the king of u .. ;)

ASSSÅ GUD LINA SÅ VIT DU ÄR .. !! och hallo vad har du för sdtil egentligen .. asså hallo du bör sola lite .. !! .. hahhahahah .. :P .. sööt du ee

2009-08-15 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0