Ful bild i tre år

Nu har äntligen skolan börjat på riktigt! I stort sätt i alla fall.
Känns skönt att få börja plugga lite, trotts att jag egentligen hatar det. Men det är bättre än att sitta och lyssna i tre timmar på några lärare som babblar på om skolan.

Ja det finns inte så mycket att säga faktiskt. Förutom att vi tog kort idag. Detta kortet ska sitta på matkortet senare och den bilden byts inte ut en ända gung under dessa tre år! Hallå!? Hur kul är det att se en bild på sig i varje dag trean när man gick i ettan och såg allmänt förvirrad ut? Sen hjälpte det ju inte att fotografen var stressad så man inte ens fick se hur man blev.

Så alltså ska jag ha en bild på mig själv från ettan i tre år som jag kommer att se varje dag som antagligen kommer se helt fruktansvärd ut.
Yey!

Ha det bra där ute så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0