Matteläxa och torra ögon

Dom senaste två veckorna har jag haft jätte problem med mina ögon. Dom har kliats och kännts allmänt irriterande och jag har fått blinka som en idiot vissa stunder. Folk har nog trott att jag flirtat hej vilt.
Ett tag funderade jag på ifall det kan vara så att jag fått "torra ögon" och mycket riktigt, det verkar vara precis det jag råkat ur för. Idag fick jag hem mina ögondroppar och jag har prövat dom och det känns mycket bättre. Visst fortfarande blinkar jag endel och det klias endel fortfarande men det är mycket bättre än innan i alla fall.

Nu kanske inte folk kommer att titta på mig som om jag vore idiot när jag blinkar som en dåre. ;)
Haha.

Nehe, nu ska jag ta och krypa ner i sängen med min mattebok.
*suck*
Finns det något värre än matteläxa eller?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tack för din kommentar! Nu har jag räknat alla röster. Gå in på bloggen för att se vem som blev BLOGGKUNG :).



Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-30 @ 23:31:21
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Tack för din kommentar! Nu har jag räknat alla röster. Gå in på bloggen för att se vem som blev BLOGGKUNG :).



Är allt bra med dig annars? :Å

2009-08-30 @ 23:31:36
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0