God natt!

Som vanligt när jag ska sova så blir det alltid, "Jag ska bara göra det först och det måste göras först." Allt bara för att dröja sovandet en stund till. Jag är ju som ett litet barn som inte vill sova vid läggdags. Vet inte varför, men det är väll det för att 8 utav 10 gånger jag ska sova så kan jag inte somna och då vet jag att något tråkigt väntar. Att ligga i sängen och vrida och vända på sig tills man nästan blir galen!
Usch ibland önskar jag bara att man kunde få sömntabletter så man kunde få somna på en gång. Fast jag vet ju att det inte är en bra lösning + att jag är nog inte den bästa personen att ge piller till som ni kanske vet, men önska är ju aldrig fel ;)

Nehe, nu ska jag bara gå på toa sen blir det allt sängen, och inget mer "Jag ska bara"!
Så god natt, igen.


Men förlåt då lilla Jennie. Gamleby menar jag ju så klart, men det är inte alltid lätt att stava rätt när man bara snubblar över tangenterna. Jag vet en till person som alltid lyckas snubbla på tangenterna, så det så! ;)




God natt!

Kommentarer
Postat av: Faile

Jag är likadan när jag ska sova, man kommer alltid på nåt man ska göra först :P

2009-08-12 @ 08:29:19
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0