Film är en besvikelse

Komedi och skräck.
Det måste vara de svåraste filmerna att göra, verkar det som i alla fall.
För alltid när man har lånat hem någon av dessa kategorierna så har man läst om filmen och tänker "Denna verkar vara skit bra!".
Man är tror att komedin ska få dig att skratta så du får kramp i magen och att skräckisen ska få dig att hoppa högt i soffan. Men sen sitter man där med popcorn och läsk och undrar vad det är för en skitfilm man har lånat.
Du skrattar inte, du ler knappt av komedin och skräckisen sitter du bara och irriterar dig på dåliga efekter eller på hur lite den faktiskt skrämmer dig. Ännu en gång så har man blivit besviken.
Någon som känner igen sig?

Visst nu ska jag inte sitt här och säga att alla skräckisar och komedier är dåliga, verkligen inte. Och jag förstår ju att göra film är inte världens lättaste. Men ibland undrar jag bara vad dom har tänkt med när dom gör film.
Ne jag får nog börja läsa böcker i stället. Dom lånar ju man gratis, så skulle man bli besviken på den så har man i alla fall inte slängt bort pengar på den.


Kommentarer
Postat av: P

Precis så tänker jag med, att han kan skriva om sina fantasier så öppet och att det finns folk som försvarar han är helt galet!! Tänder man på barn och blir upphetsad av dom ska man itne jobba med dom, jag vill itne att mitt barn ska få spendera dagarna i en sån miljö! Klart att det är ok att du länkar, tack för att du frågade:)

2009-08-08 @ 19:23:59
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0