Design

Nu har man suttit och fixat en massa design (inte till min blogg då alltså). Inte så lätt alltid men denna gång gick det faktiskt relativt bra. Och det tog inte sådär tre dagar eller nått utan bara någon/några timmar. Ibland har man ju lite flyt i alla fall.

Måste ju erkänna att jag faktiskt blev lite nöjd denna gång.
Hoppas bara att Jossan är nöjd, det är ju de som är det viktiga trotts allt.

Nu är det bara min egna blogg kvar. Men jag har inga idéer alls!
Jag vet att jag vill ha någon/några bilder i header.
Men det är allt!
Jag vet inte vilken färg, om jag ska ha bild i bakgrunden, typsnitt osv.
Jag vet verkligen inte.

*suck*

Men det kommer nog det med.
Nu ska jag ner och plugga lite matte så jag blir av med läxan nån himmla gång!

Ha det bra! :)
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

karat som fan jag blev nöjd :)

2009-08-30 @ 17:53:02
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

designen är viktigt tycker jag! Och rolig dessutom :D haha



kram!

2009-08-30 @ 17:59:00
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0