Back on track

Två dagar sedan man sist skrev då. Hmm, känns som om jag behöver bli lite bättre på det här, men inte så mycket har hänt i alla fall.
Visst jag har börjat skolan men that's it liksom.

Första dagen var pest kan jag lova (och tråkig eftersom det bara var en "information dag"). Ca 60-70% av alla i min klass kommer från Eksjö och känner redan varandra sen tidigare eftersom de gått i samma skola tillsammans. Man kände sig ju lite utstött kan jag lova. Sen var ju problemet med att man inte vågade gå nån stans eftersom man inte hittade + hur kul är det att vandra runt i en skola helt själv egentligen?

Andra dagen (idag), som fortfarande var en information dag, var inte heller så rolig fast något hände. Klassens tidigare "grupper" blev lite mera lösa och kunde faktiskt titta till oss andra i gruppen. Och sedan idag när jag såg matkön så kännde jag ingen vidare lust att äta (jag lovar, ingen där ute har sätt en längre matkö, för det finns inte) så jag vände om till skåpet igen, som förövrigt är ett helvete att öppna eftersom det är kombinationsskåp, men då kom tre pers från min klass. Emelie, Klara och Anna. De pratade ju faktiskit med mig och frågade ifall jag ville sitta med dom i matsalen. Och sen har det bara gått framåt. Alla börjar prata ännu lite mera med varandra och, trotts att man inte helt känner sig en i gänget, så är det helt lungt påväg.

Jag tror nog ändå att det kommer bli en ganska bra klass det här.

Kommentarer
Postat av: Jossan V

ja du måste blogga emra juh.. hehe.. skönt att du tror du blir en bra klass.. o så..

2009-08-20 @ 10:14:32
Postat av: Hanne

Klart det kommer bli en bra klass. tar ju bara lite tid innan man känner alla och så

2009-08-20 @ 16:11:27
Postat av: Anna

Det är faktiskt rätt kul att läsa detta.

" men då kom tre pers från min klass. Emelie, Klara och Anna. De pratade ju faktiskit med mig och frågade ifall jag ville sitta med dom i matsalen. Och sen har det bara gått framåt" =D

2009-10-10 @ 20:58:43
URL: http://www.ekenstierna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0