Tandläkarbesök

Snart dags för tandläkaren.
:/
Usch vad jag hatar dom!
Eller alltså inte hata som i hata, men jag får panik när jag sitter i tandläkarstolen!
Det är nog för att nästan alla tandläkare (i alla fall som jag haft) är så hårdhänta och dom har vassa och otäcka saker nära sig. Sen så kan det ju också bero på alla dåliga minnen därifrån också.
Aja, spela roll, jag hatar att gå dit i alla fall (och där menar jag hatar!!),
speciellt om man ska laga hål i tanden. :/

Ja det måste ju bli gjort så det enda jag kan göra är att se glad ut (vilket jag inte kommer att göra då men) och ta ett stort andetag och hoppas på det bästa.

Jaja, nu ska jag sticka och göra iording mig det sista för snart kommer farmor och hämtar mig.
Önska mig lycka till! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0